مصاحبه آرشیو خبر ها
موجی : پوگبا باهوش نیست و بونوچی دیگر در سطح یووه نبود

موجی : پوگبا باهوش نیست و بونوچی دیگر در سطح یووه نبود

مدیر کل سابق یوونتوس، موجی، در مصاحبه با رادیو بیانکونرا، نظر خود را در مورد پرونده پوگبا و همچین شکایت بونوچی از یوونتوس بیان کرد.

 

من قبلا در مورد پوگبا صحبت کرده ام. او یک بار به دلیل حضور در جام جهانی تحت عمل جراحی قرار نگرفت و همه چیز را از دست داد. این حرکت او بسیار عجیب بود ولی اشتباه بزرگی انجام داد.

 

وی افزود:

 

می توانم بگویم که پوگبا خیلی باهوش نیست و مهمتر از همه به یوونتوس وابسته نیست، او می خواست به اینجا بیاید تا دنیا را تکان داد، اما او در نهایت همه چیز منفی شد.

 

موجی در بخش بعدی گفت:

 

مقررات دقیقی وجود دارد که می گوید یک بازیکن باید هر آنچه را که قبل، بعد و در طول مسابقه انجام می دهد به کادر پزشکی اطلاع دهد. اگر همه چیز تایید می شد، باشگاه نیز می تواند درخواست فسخ قرارداد کند. پوگبا در اینجا نیز اشتباه کرد.

 

سپس موجی در مورد تصمیم بونوچی برای شکایت از یوونتوس اظهار داشت:

 

اگر باشگاهی بازیکنی را کنار بگذارد، اما به آنها اجازه تمرین بدهد، صحبتی نمی شود. علاوه بر این، بونوچی به یونیون برلین رفت، باشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. بنابراین، من. نمی دانم چه آسیبی دیده است. او سال های زیادی را در یوونتوس گذراند، اما 35 سال سن دارد. بونوچی هنوز دوست دارد در یوونتوس در بالاترین سطح بازی کند ولی باید بداند که بدن او دیگر چنین شرایطی را نمی پذیرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: